2013-2014 н.р.

Концепція профільного навчання (нова редакція)

Організація профільного навчання, таблиці

Моніторинг профільного навчання та поглибленого вивчення предметів у 2013-2014 н.р.

2012-2013 н.р.

Профільне навчання

З метою створення сприятливих умов для розкриття індивідуальних особливостей, інтересів, потреб, формування у школярів орієнтації на той чи інший вид майбутньої професійної діяльності у загальноосвітніх закладах здійснюється допрофільна підготовка та профільне навчання учнів.

Шляхи та форми організації профільного навчання у місті забезпечуються через
  • створення профільних класів,
  • упровадження додаткових предметів та курсів за вибором,
  • факультативних занять,
  • організації поглибленого вивчення предметів та
  • використання можливостей позашкільної освіти на базі центру трудової підготовки учнівської молоді.
У 2013-2014 н.р. профільним навчанням та поглибленим вивченням предметів учні 10-11х класів охоплені повністю – на 100%,

Поглиблено вивчають предмети 692 учні 1-11 класів:
- англійська мова -373учні ( СЗШ № 2, 10);
- математика – 209 учнів (СЗШ № 10, 11);
- українська мова - 110 учнів (СЗШ № 6, 7).
Здійснювалась постійна психологічна та методична підтримка профільного навчання.


Напрями профілізації та профілі навчання в 2013-2014 навчальному році

Суспільно-гуманітарний напрям:
  • історичний профіль (СЗШ № 3,5,10).
Філологічний напрям:
  • українська філологія (СЗШ № 6, 7);
  • іноземна філологія( СЗШ № 2) ;
  • російська філологія (СЗШ № 12).
Природничо-математичний напрям:
  • фізичний (СЗШ № 1);
  • математичний (СЗШ № 10,11)
Технологічний напрям:
  • інформаційно-технологічний (СЗШ № 9).
Кiлькiсть переглядiв: 142

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.