профілізація


2019-2020 н.р.

Наказ МОН № 854 від 11.09.09 року "Про затвердження нової редакції Концепції профільного навчання у старшій школі"


2013-2014 н.р.

Концепція профільного навчання (нова редакція)

Організація профільного навчання, таблиці

Моніторинг профільного навчання та поглибленого вивчення предметів у 2013-2014 н.р.


Профільне навчання

З метою створення сприятливих умов для розкриття індивідуальних особливостей, інтересів, потреб, формування у школярів орієнтації на той чи інший вид майбутньої професійної діяльності у загальноосвітніх закладах здійснюється допрофільна підготовка та профільне навчання учнів.
Шляхи та форми організації профільного навчання у місті забезпечуються через:
- створення профільних класів,
- упровадження додаткових предметів та курсів за вибором,
- факультативних занять,
- організації поглибленого вивчення предметів,
- використання можливостей позашкільної освіти на базі центру трудової підготовки учнівської молоді.
Профільним навчанням та поглибленим вивченням предметів учні 10-11х класів охоплені повністю – на 100%.
Поглиблено вивчають предмети 692 учні 1-11 класів:
- англійська мова - 373учні ( СЗШ № 2, 10);
- математика – 209 учнів (СЗШ № 10, 11);
- українська мова - 110 учнів (СЗШ № 6, 7).
Здійснювалась постійна психологічна та методична підтримка профільного навчання.

Напрями профілізації та профілі навчання

Суспільно-гуманітарний напрям:
- історичний профіль (СЗШ № 3,5,10).
Філологічний напрям:
- українська філологія (СЗШ № 6, 7);
- іноземна філологія( СЗШ № 2);
- російська філологія (СЗШ № 12).
Природничо-математичний напрям:
- фізичний (СЗШ № 1);
- математичний (СЗШ № 10,11)
Технологічний напрям:
- інформаційно-технологічний (СЗШ № 9).

*****

Кiлькiсть переглядiв: 572

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.